We gebruiken cookies op deze site om de beste gebruikerservaring te bieden. Lees onze privacy- en cookiebeleid voor meer informatie. Als u doorgaat, gaan we ervan uit dat u akkoord gaat met het ontvangen van cookies van deze site.
Aanmelden
1. Hoe kan ik me aanmelden als klant op Juglo?
U kan zich aanmelden als klant op Juglo met behulp van de volgende stappen:
- Klik op ‘Mijn account’ naast de zoekbalk
- Selecteer de optie ‘Nu registreren’
- AVoeg uw naam, e-mailadres, telefoonnummer en een wachtwoord toe (zorg ervoor dat u de optie ‘aanmelding voor nieuwsbrieven’ aanklikt als u informatie wilt over de nieuwste kortingen en de beste aanbiedingen)
- Klik op de Registreren knop
- U hebt zich met succes als klant aangemeld
een alternatieve optie zou zijn om uw sociale media-accounts te gebruiken om direct in te loggen door op het pictogram te klikken. Juglo verzamelt alleen de informatie zoals uw naam en e-mailadres en meldt u onmiddellijk aan als klant.
2. Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn Juglo-account opnieuw instellen?
Als u het wachtwoord opnieuw wilt instellen, klikt u op 'Mijn account' aen kiest u de optie ‘Aanmelden’ . Klik vervolgens op ‘Uw wachtwoord vergeten?’ Uw wachtwoord vergeten? Wachtwoord opnieuw instellen
n. U zal een e-mail ontvangen van Juglo met een wachtwoord reset link. Klik om de Juglo reset wachtwoord link te openen en het zal u leiden naar Juglo de wachtwoord reset pagina waar u een nieuw wachtwoord voor uw account kan invoeren.
3. Hoe kan ik een nieuw leveringsadres aan mijn account toevoegen?
- Zo kan je een nieuw leveringsadres toevoegen aan je Juglo-account
- Log in door uw gegevens in te voeren
- Klik op ‘Mijn account’. YU zal een optie zien, genaamd: ‘Profieldetails’
- Door erop te klikken, wordt u naar de pagina ‘gebruikers accountgegevens’. geleid. Scrol naar beneden om'Leveringsadres' te vinden. Uw vorige gegevens verwijderen en voeg je nieuwe leveringsadres toe.
- Click on Save.
Bestelling plaatsen
1. Hoe plaats ik een bestelling op Juglo?
Volg deze stappen om een product op Juglo te kopen:
- Klik op het gewenste product en selecteer uw specificaties en hoeveelheid.
- Klik op ‘Toevoegen aan winkelwagentje’ en klik vervolgens op. Uitchecken option.
- Klik nu op Aankoop voltooien
- Voeg uw leveringsadres toe. Zorg ervoor dat u uw naam, telefoonnummer en factureringsmethode bevestigt.
- Accepteer de algemene voorwaarden.
- Klik op ‘Bestelling plaatsen’
2. Rekent Juglo enige dienstkosten aan de kopers?
Juglo rekent geen dienstkosten aan onze kopers. U hoeft alleen maar te betalen voor uw product.
3. Wat zijn de verzendopties die beschikbaar zijn bij Juglo?
Er zijn momenteel twee verzendopties beschikbaar bij Juglo. Deze zijn: These are
- Verzending door Juglo
- Verzending door Verkoper
4.Hoe neem ik contact op met een verkoper voordat ik het product koop?
Als u geïnteresseerd bent om meer inormatie te bekomen over het product, hoeft u gewoon te klikken op het product en vind u de 'Stel een vraag' optie onder de naam van de verkoper.
5. Wat voor soort vragen kan ik stellen aan de verkoper?
U kan vragen stellen geelateerd met de producten met betrekking tot de garantie, specificaties, enz. Het is echter niet aangeraden om contactgegevens te delen, grof of beledigend taalgebruik te gebruiken of irrelevante informatie te vragen.
6. Hoe bepaal ik wie de beste verkoper is voor een bepaald product?
Juglo heeft een effectief beoordelingssysteem voor het gemak van klanten. Systeem dat de beste verkoper kan evalueren voor hun favoriete producten zodanig dat je een bestelling kan plaatsen bij hen.
7. Wat is de verwachte levertijd voor bestelling op Juglo?
At Juglo, we pride ourselves on our quick delivery period. Bij Juglo zijn we trots op onze snelle levertijd. Juglo biedt de volgende dag levering aan voor alle bestellingen die tot 13.00 uur zijn ontvangen, van maandag tot en met vrijdag..
8. Wat moet ik doen als ik technische problemen ervaar bij Juglo?
Juglo heeft een team van klantenservice vertegenwoordigers altijd beschikbaar om u te begeleiden als u geconfronteerd wordt met technische problemen. Je kan hier een ticket aanmaken of een e-mail sturen via het Neem contact met ons op formulier.
9. Wat is het verschil tussen ‘Distributie door Juglo (DDJ)’ en ‘Distributie door leverancier (DDL)’?
Distributie door Juglo verwijst naar wanneer het product wordt opgeslagen in de inventaris van het Juglo distributiecentrum. Het product wordt verpakt en verzonden door Juglo en de leverancier kan gewoon toezicht houden op het proces met behulp van het tracking system. Distributie door verkoper is wanneer de verkoper zijn producten plaats op de Juglo website en het product zelf verstuurd en verder afhandelt.
10. Hoe kan ik over garantie-informatie beschikken betreffende een product voordat ik het aankoop?
Juglo biedt geen enkele garantie voor de producten. U kan rechtstreeks contact opnemen met de verkoper om te vragen of het door hem aangeboden product een garantie beschikbaar heeft.
Annuleringen / Terugbetalingen / Vervangingen
1. Over hoeveel tijd beschik ik om een terugbetaling aan te vragen?
De terugbetalingsperiode voor Distributie door Juglo is 30 dagen na de aankoopdatum waarin u een terugbetaling of een vervanging kan aanvragen. Als u onder Distributie door leverancier koopt, beschikt u over de tijd die de verkoper aangeeft.
2. Moet ik de verzendkosten betalen als ik een product retourneer?
Nee, u hoeft geen verzendkosten te betalen als u een vervanging voor het product aanvraagt, of het retourneren in het geval het beschadigd is of niet in aanmerking komt voor verkoop.
3. Kan ik mijn artikelen retourneren of vervangen nadat de retourperiode is verstreken?
Nee, u heeft geen recht op terugbetaling of retournering aanvragen nadat de retourperiode is verstreken.
4. Wat zijn de betalingsmogelijkheden die beschikbaar zijn op Juglo?
Momenteel ondersteunt Juglo de volgende betaalmethoden:
- Stripe
5. Moet ik alle producten in mijn bestelling retourneren als ik een probleem ondervind met één product? ?
Nee, u hoeft niet alle producten terug te sturen. U kan heel eenvoudig het product retourneren waarmee u een probleem ondervindt.
Klantenservice en Kortingen
1.Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice voor mijn vragen?
U kan contact opnemen met de klantenservice door hier.een ticket aan te maken.
2. Hoe kan ik informatie krijgen over de nieuwste kortingen en promotie codes beschikbaar op Juglo?
Je kan je inschrijven in de mailinglijst van Juglo door je e-mailadres in te vullen in het abonnementsvak op de startpagina.
3. Hoe moet ik de Promo-code toevoegen?
U dient de promotiecode toe te voegen in de aankoop voltooiing pagina. De optie voor het toevoegen van de promotiecode wordt weergegeven onderbesteloverzicht aan de rechterkant van de pagina aankoop voltooiing. Voer de promotiecode in en klik opToepassen page. ‘Apply’ om deze te activeren en kortingen op je bestelling te krijgen. .
4.Kan ik meer dan één promotiecode gebruiken voor mijn bestelling?
Nee, u kan slechts één promotiecode gebruiken per bestelling.
5. Wordt mijn promotiecode verwijderd als mijn bestelling wordt geannuleerd of geretourneerd?
Nee, de promotiecode wordt geretourneerd als uw bestelling is geannuleerd. De geldigheid van de promotiecode blijft echter hetzelfde, dus zorg ervoor dat u deze gebruikt in dezelfde geldigheidsperiode.
Verkoper
1. Hoe registreer ik mezelf als Leverancier / Verkoper op Juglo?
Je kan jezelf als verkoper registreren door op de optie 'Word verkoper' te klikken. Het enige wat u hoeft te doen is uw bedrijfsnaam, voornaam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer toevoegen voor verificatie. Klik op verzenden en ons team zou u goedkeuren binnen een periode van 12 uur na verificatie per e-mail. Zo simpel is het!
2. Hoeveel moet ik betalen om een Leverancier / Verkoper te worden op Juglo?
Niets! Juglo rekent geen maandelijkse of jaarlijkse kosten aan de leveranciers. U betaalt Juglo 0% commissie op iedere bestelling. Op deze manier betaalt u ons niets, zelfs niet als u verkoopt!
3. Wat zijn de voordelen van te verkopen via Juglo?
Juglo gelooft in solide backend support en klanttevredenheid. Bij ons krijgt u de kans om uw winst te verhogen, minder promotie en publiciteitskosten te betalen, uw online bedrijf gratis te starten en meer klanten te krijgen: meer omzet!
4. Hoe upload ik producten op Juglo?
Volg deze stappen om producten te uploaden op Juglo
Stap 1: Selecteer de optie Producten onder de drop-down Producten.
Stap 2: A Een drop-over menu toont u twee opties
- Uploaden van één product
- Bulkproduct uploaden
Als u één product wilt uploaden, klikt u op ‘Uploaden van één product’ n voegt u handmatig de informatie in betreffende dit product, zoals:
- Naam van het product
- Productcategorie
- Prijs van het product
- Beschijrving van het priduct
- Afbeelding van het product
Zorg ervoor dat u de ‘Status’ instelt als Actief als u wilt dat uw producten in de etalage worden weergegeven. (Als u varianten van het product wilt toevoegen, stelt u het eerst in als 'Uitgeschakeld' en voegt u eerst functies toe en voegt u vervolgens varianten van die functies toe en komt u later terug om in te stellen als 'Actief'.)
Stap 3: Voeg UPC/EAN-code toe voor uw product, die wordt gebruikt als een unieke identiteit voor uw product. Het zal ook worden gebruikt om een automatische code toe te wijzen aan de variaties van dezelfde catalogus.
Stap 4: Als u een korting wilt aanbieden, kan u de ‘Catalogusprijs ager aanduiden dan de‘Prijs’ van het product. Indien niet, vul je dezelfde prijs in, of laat je de ruimte leeg.
Stap 5: U kan metabeschrijving en metaetiquetes toevoegen met het tabblad SEO, kortingen toevoegen met behulp van het tabblad hoeveelheidskorting en uw producten aanpassen door ze toe te voegen aan deals met behulp van add-ons op het tabblad add-on.
Stap 6: Klik aan het einde van de productpagina op de optie ‘Creëren' om het product op te slaan.
Als je een bulkproductvermelding wilt uploaden, klik je op de 'Bulk Product Upload' en upload je een CSV-bestand om je productvermeldingen in bulk te uploaden.
5. Hoe voeg ik variaties en functies toe voor mijn product?
Om meerdere varianten van uw product toe te voegen:
- Creëer een product aan met de status ‘Uitgeschakeld’ Status.
- Nadat u het product hebt gecreëerd, gaat u op de pagina 'Product bewerken' naar het tabblad ‘Onderdelen’ tab
- Selecteer de variaties, functies en specificaties die overeenkomen met uw aanbieding.Opslaan.
- RKeer terug naar het tabblad Variaties, Bestaande producten gebruiken of Nieuwe producten maken met de gekozen functies
- Stel uw prijzen in, en de beschikbare hoeveelheid voor elke variant
- Opslaan
- Kom terug naar de productbewerkingspagina en wijzig de status van het product naar ‘Actief’
- De wijzigingen opslaan
6. Wat is de minimale en maximale orderhoeveelheid?
- Minimum bestelling hoeveelheid: het minimumaantal artikelen dat een klant tegelijk kan kopen.
- Maximum bestelling hoeveelheid: het maximumaantal artikelen dat een klant tegelijk kan kopen.
7. Wat zijn de ondersteunde formaten en maten van afbeeldingen voor het product?
Afbeeldingen mogen niet meer dan 2 MB bedragen. Ondersteundeformaten zijn JPEG, GIF en PNG.
8. Wat zijn de 'Opties instellingen' en hoe worden ze gebruikt?
Met opties instellingen kan u de instellingen en opties aanpassen om de producten te laten verschijnen en uitzonderingen voor producten te maken.
Optie type: hiermee kan u selecteren hoe de opties en varianten van dit product worden weergegeven en op de etalage verschijnen:
- Gelijktijdig: Klanten kunnen de variant voor elke optie onafhankelijk en in willekeurige volgorde kiezen. .
Voorbeeld:
Blauw Small, rood Large, blauw Medium - Sequential: Options and variants are chosen one after another, in a given set of order Blue Small, Blue Medium, Blue Large
Sequentiële: Opties en varianten worden gekozen een na de ander, in een bepaalde set van orde Blauw Small, Blauw Medium, Blauw Large
- Uitzonderingentype: selecteer een type productoptieuitzonderingen: • Verboden: geef Verboden combinaties aan op het tabblad Opties Klanten kunnen geen product kopen wanneer ze een verboden combinatie van optie varianten kiezen.
- Toegestaan: sgeef Toegestane combinaties aan op het tabblad Opties Klanten kunnen alleen deze combinaties van optie varianten selecteren.
9.Wat wordt bedoeld met catalogusprijs?
atalogusprijs is een optie die wordt aangeboden wanneer u korting wilt bieden op een product. Als u een catalogusprijs instelt die lager is dan de prijs van het product, wordt er een kortingslabel weergegeven voor het product.
10. Wat wordt bedoeld met 'Op voorraad'?
Op voorraad verwijst naar het aantal producten in de voorraad. Vermeld het totale aantal producten dat u in uw voorraad hebt in de optie.
11. Wat is de betekenis van 'Prijs Nul Actie' en hoe stel ik deze in?
- Prijs nul actie’ verwijst naar wat moet worden gedaan als de productprijs is ingesteld op nul, dit is voor de vglende gevallen:
- De klant wilt dat mensen hun eigen prijs toevoegen zoals voor oude of gebruikte producten.
- De klant wilt dat mensen hun eigen prijs toevoegen zoals voor oude of gebruikte producten.
- De klant heeft per ongeluk of om een andere reden de prijs als nul geplaatst.
Als u op de optie klikt, zult u merken dat het u drie opties geeft:
- Sta klanten niet toe om het product aan de winkelwagen toe te voegen: met deze optie kunnen de klanten het product niet in de winkelwagen plaatsen of een bestelling plaatsen
- Klanten toestaan het product aan de winkelwagen toe te voegen: met deze optie kunnen de klanten de producten aan de winkelwagen toevoegen en er een bestelling voor plaatsen
- Vraag klanten om de prijs in te voeren: cklanten zien een invoerveld en kunnen de prijs invoeren die ze bereid zijn te betalen voor het product. De leverancier ontvangt een melding voor de prijs die klanten hebben geselecteerd.
12. Wat betekenen de opties in 'Inventaris'?
Bijhouden met opties: ials u de optie instelt om bij te houden met opties, moet u het aantal in-stock artikelen afzonderlijk instellen voor elke combinatie van de varianten. Op deze manier kan u dezelfde aanbieding gebruiken om dezelfde aanbieding te gebruiken om een van de varianten van de aanbieding te:
- Bijhouden zonder opties: U hoeft het aantal in-stock artikelen niet afzonderlijk in te stellen voor elke variant.
- Niet bijhouden: • de voorraad wordt niet bijgehouden op basis van de verkoop, die moet u regelmatig handmatig aanpassen.
13. Wat zijn Trefwoorden?
Trefwoorden zijn de lijst van woorden waarmee het product gemakkelijk moet worden gevonden en weergegeven in de zoekresultaten op Juglo
14. Wat is het verschil tussen volledige beschrijving, korte beschrijving en promotekst?
Volledige beschrijving: Volledige beschrijving is de diepgaande beschrijving die wordt weergegeven op de productdetailspagina van de etalage. De beschrijving kan een platte tekst of een opgemaakte HTML-tekst zijn. U kan het instellen met behulp van hulpmiddelen in het tekstvak ‘Volledige beschrijving’.
Korte beschrijving: Dit is een korte productbeschrijving die op de productlijst op de etalage komt te staan
Promotekst: Dit is een toegevoegd blok met informatie over het product dat rechtsboven op de productpagina wordt weergegeven. Dit maakt het makkelijker voor gebruikers om door de specificaties en functies van het product te bladeren.
Algemeen
1. Wat is Juglo?
uglo is een van de eerste e-commerce marktplaatsen om zijn virtuele deuren in Nederland te openen, waardoor u de kans krijgt om een gat in de markt te vullen en uw product in het buitenland te verkopen via onze distributiecentrums verspreid over heel Nederland. Juglo biedt toegang tot een betrouwbaar platform waar individuen en bedrijven kunnen groeien en verbeteren en tegelijkertijd duurzame relaties kunnen opbouwen met klanten en consumenten. Dit maakt Juglo niet alleen een platform om je bedrijf uit te breiden, maar ook de meest prominente marktplaats van Nederland om gemakkelijk te verkopen.
2.Ben ik gebonden aan een contract als ik wil verkopen op Juglo?
Nee, we binden niemand aan een contract om via Juglo te verkopen. U kan Juglo zo weinig of veel gebruiken zoals u wenst, aangezien u ook het voordeel heeft van geen maandelijksebijdrage te moeten betalen.
3. Ben ik beperkt tot het aantal productvermeldingen in één keer?
Nee, je kan zoveel producten aanbieden zoals je wenst en we reken je geen kosten aan om dit in vervulling te brengen.
4. Kan ik verkopen aan gebruikers buiten mijn eigen land?
Ja, u kan producten aanbieden aan alle landen die we momenteel ondersteunen.
5. Hoe ontvang ik betalingen voor de producten die ik heb verkocht?
We vereisen dat alle leveranciers een Stripe-account hebben. Dit stelt ons in staat om uw geld over te maken zodra een artikel is gekocht.
6. Hoeveel rekent Juglo aan per verkoop?
De verkoper betaalt voor de Stripe transactiekosten die momenteel 1,9% + £ 0,20. voor Europese kaarten en 2,9% + £ 0,20 voor niet-Europese kaarten.
7. Heeft u een klantenserviceteam?
Yes,Ja, we zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag 9.00 uur. – 17.00 uur GMT. Ons telefoonnummer is 0330 1233209 of u kan hier contact openemen met ons.
8. Heb ik een account nodig om te kopen op Juglo?
Ja, om een bestelling te plaatsen op Juglo hoef je gewoon een gratis account aan te maken. Dit neemt slechts 2 minutenvan ej tijd in!
9. Kan ik mijn producten importeren van Amazon en eBay?
Ja, we begrijpen dat veel van onze leveranciers momenteel zullen verkopen op Amazon en eBay. Daarom hebben we een functie toegevoegd aan onze site waarmee u uw bestaande producten eenvoudig kan importeren naar het Juglo-platform.
10. Ik heb een fout gevonden op Juglo of wil graag een aanbeveling doen.
We waarderen feedback ook goed of slecht, omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om de ervaring voor onze kopers en verkopers te verbeteren. Als u iets wilt melden of suggesties wilt doen, neem dan contact met ons op customerservice@juglo.com E-mailondersteuning krijgen